22 April 2010

Alexander har fortfarande över
40 grader i feber.
Anton håller fortfarande på att
hosta lungorna av sig.
Ja allt är som vanligt med
andra ord.
Jag som nästan hade hoppats
på att jag skulle ha lite friska
barn idag men nej nej!

 Hur kan Alexander vara så
pigg för att ha så mycket
feber?? Tänk om jag kunde ens
ha lite av denna energi!

Har inte hunnit gjort så mycket
idag alls.Så det känns inte alls bra.
Jag hoppas på att jag kan få fixa lite
nu när marcus kommit hem från jobbet
iallafall. Annars går jag fan ut i förådet
ändå, för jag behöver ANDAS!!

Tappat orken just nu så känner att det
bara flödar dålig energi för fullt här.
Och då är det bara ni som läser som
drabbas så där för sätter jag punkt
här och NU!


Kommentarer
Postat av: Matilda Simonette- En blogg som blir större och större!

Hej! Nu har det skapats en facebook sida om min blogg som man kan gilla och bli ett fan av för att se mina uppdateringar och annat som hör till min blogg.



Jag har ett gäng besökare på min blogg och därför tänkte jag att när jag fått ihop ett gäng på facebook sidan som "gillar" så väljer jag ut några bloggare därifrån som kommer få publicitet på sidan och därmed bloggen. Vill Du få en större blogg så tryck på gilla knappen och jag kanske väljer dig??=)



Du behöver bara söka på "MatildaSimonette" så hittar du mig. Efter att du gått med där så skicka ett meddelande till= [email protected] så jag vet att du är med och tävlar.:) Sidan är just nu skapad så du har stor chans... Lycka till!!



//Matilda

2010-04-22 @ 23:38:44
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0