20 April 2010

Ja den 20.e varje månad så är det barnbidrag och det betyder handling här hos oss. En massa ersättning/välling, bläjor,våtservetter m.m m.m 
Men denna dag blev inte alls som jag/vi hade tänkt oss och därför har det inte blivit något bloggande från min sida idag och nu är jag så trött att jag somnar sittandes snart. Så ni får vänta tills imorgon på ett riktigt blogginlägg om just denna dag och ja säkert om vad som kommer ske och hända imorgon.

Lite kort fattat så blev marcus hemma pga sjukdom. tätt efter kom Alexander hem pga sjukdom.
Nu på kvällen fick jag det bekräftat!! Alexander har 40,4 graders feber och Anton har 38,3 graders feber och Marcus har 38,3 graders feber han med. Så japp mina 3 killar är sjuka och kommer jag vara stålkvinnan denna gång med och slå i mot alla virus??Hoppas de iallafall, men då behöver jag SÖMN!!

Det känns att man lever efter detta! Testa själv att ha en sambo som har feber,astma och allergi.Ja döende med andra ord! En 2,5 åring med lite över 40 graders feber och ganska nyopererad! En snart 6 månaders bebis som har feber och hostar snart lungorna av sig!  Ja då vet ni att ni lever =)

Så jag får tacka och bocka för mig nu så åter kommer jag imorgon när det finns lite tid till det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej :)

Allt bra?

2010-04-21 @ 09:54:08
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vilka söta små pojkar du har :)

2010-04-21 @ 16:08:06
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0