15 April 2010

Jag är helt död i både huvudet och kroppen,
men jag har mig själv att skylla eftersom jag
aldrig kom till ro och kunde somna i natt.
Strax efter 04- tiden somnade jag efter att
båda barnen vaknat och somnat om igen.
Tror hela familjen var kanon trötta i morse,
Anton tjöt inte lika mycket efter morgons-
vällingen och Alexander vaknade inte förens
klockan ringde vid 8.00. Han brukar ju vara
uppe och leka för fullt då redan =)

Får se hur denna dag kommer sluta.
Vet hur det brukar bli när fler än en person
i familjen är trött.Men vi ska nog klara oss
igenom dagen som ett tåg på räls!

Just nu så har jag så otroligt mycket tankar
och funderingar.Jag går runt med en stor
klump i magen. Jag vet att det är för att jag
känner mig så liten i denna värld just nu.
Jag är livrädd men måste ändå spela och
visa mig stark!
JAG ska vara STARK och KLARA av detta nu!
Imorgon är dagen kommen och redan idag
är jag så nervös att jag redan är stammis
på toaletten, hur blir det inte då imorgon??
Men MAMMA finns ALLTID här och där för dig
ALEXANDER!!<3


Jag fick en sådan fin kommentar på inlägget
"Kärlek"
av en gammal klasskompis.
Och jag kan medge att jag faktist blev så
glad och rörd av kommentaren att jag som
vanligt var tvungen att fälle en eller två
tårar. Jag är så otroligt känslig just nu,
jag kan inte sätta fingret på vad det är
med mig just nu.

Så här löd den otroligt fina kommentare:

Postat av: Novembersara.

Alltså, självklart tycker jag att BÅDA dina söner är otroligt fina och söta, men din äldsta son har verkligen det sötaste utseendet som finns! Han ser så otroligt snäll och empatisk ut!


Och jag var ju då bara tvungen att sitta och gå
igenom massa bilder på Alexander och han
ser ju faktist väldigt snäll ut!
Det är nog sådana saker man ej lägger
märket till själv eftersom man ser
och är med han hela dagarna året om!

Men tack så mycket SARA kan leva bra länge på den där
kommentaren!



Kommentarer
Postat av: Ote

Hej, Very nice blog. Brug for header? Send mig en e-mail:)

2010-04-15 @ 10:28:28
URL: http://www.ote.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0