Storm

KAn man kalla det för storm idag eller? det blåser så det knakar i våra fönster, tänk om ett fönster spricker, fast det kan de nog inte göra för i sånna fall lär det vara ett väldigt dåligt och klent fönster vi pratar om. Satt mig här och kikade ut lite igenom fönstret medans jag har käkat lite och det är verkligen höst nu. Det kommer löv blåsandes i luften och det ligger mer och mer löv på baken för varje dag som går. Men ändå så blir jag knäpp på detta väder för ena stunden så är det svinkallt ute så man får ha jacka på sig och andra stunden så är solen framme och man får ta av sig till linne för man svettas.Ska det vara så? Vädret får fan ta och bestämma sig nu för jag blir helt virrig, slutar väl med att man kommer  med bikini mitt i vintern snart =)  nej men höst är ju här så tänkte om jag skulle plocka in stolsdynorna och allt sånnt. Är det för tidigt att plocka in sånnt nu eller?

Nej nu har jag käkat upp och jag ska åter gå till mitt arbetande här hemma, jag har faktist plockat bort en massa skräp,dammsugit hallen,skurat golvet i hallen. Nu ska jag ge  mig ut i förådet och hämta in en svart matta som ska ligga i hallen för de blir så fula märken i golvet efter däcken på vagnen. Sedan ställa in alla vagnar igen. sen finns det ju massa mer som ska göras men jag tar en sak i taget och jag skyndar långsamt idag =)

Skriver nog mer senare ikväll när busungen somnat och allt har lugnat ner sig innan för dessa väggar. För annars blir de skrik,grin och irreterat. Så vill vi inte ha det idag inte, det räcker med att vädret försöker förstöra humöret.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra att ta det långsamt :) visst går det lite bättre då iaf ? :)

2009-09-22 @ 12:45:08
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0