Skrämmande

Det är verkligen skrämmande att jag fortfarande inte fattar att det snart kommer anlända en till liten familjemedlem här och jag har blott 23 dagar kvar om jag inte ska gå över som sist då. Men hallå jag lär väl förstå snart vad som kommer hända och ske?? FÖR  tycker det är dags att ta mig i kragen och packa bb-väskan så den är redo och fixa det sista som ska fixas.
jaja de löser sig på något vis för just nu har jag så många andra bollar i luften så naturligtvis så skjuter jag bort allt.

Idag då så har jag planterat de sista ljungen och sen blev det lite blandat med någon häng höstblomma. fint fint just nu får se hur länge de varar. Hösten är så kall.Jag håller på och fryser sönder mina bröst bara jag går ut ur huset och sedaqn så blir det mörkt så mycket fortare. Men men snart kommer det väl snö åxå för såg i tidningen att det hade snöa ganska rejält i idre här om dagen.och det är ju minus här om nätterna. bbrrrrr fryser bara jag skriver om det.

Sen har jag färga håret på mamma idag eftersom att hon hade en klipptid imån. och sen har jag tvättat 3 tvättar och nu kör jag torktummlaren för andra gången.
Har även hunnit med att bada med alexander och sedan lagt han.

Nu tänkte jag varava ner lite med lite blogg läsande och skrivande, sedan ska jag kolla vidare lite på internet och sen tänkte jag ta och dammsuga av lite golv, för då har alexander hunnit somnat in riktigt åxå. Sen ska det väl göras någon mat åxå för jag blev inte riktigt mätt på maten som jag gjorde till mig och alexander tidigare idag. Och marcus är förmodligen hungrig när han kommer hem, så ska slå han en pling sen och höra om han vill ha något speciellt.
Tänkte åxå försöka hinna svabba av gololven efter dammsugningen.
För imån ska jag hinna  baka lite, träffa erica och sen ska jag hämta alexander på dagis, sen ska han vara hos mormor och morfar medans jag är på föräldramöte. Får se om man blir så mycket klokare.

Jaja ska väl inte sitta här allt för länge då för då har jag ju mer att göra imån och jag vet då en sak, det är att jag måste verkligen få träffa erica nu. så de ska jag ta mig tid till imån. så jag får skylla mig själv om jag inte sätter fart snart.

skriver kanske senare ikväll annars blir det imån nu får lite uppdateringar =)

ha de bra!

Kommentarer
Postat av: jannike

Ne men jag antar att hon skickar remissen på Onsdag också. jo jag hoppas verligen att dom vill sätta igång mej om inte HS funkar.



Åh vilket fint namn ni har spickat;) Hihi.. Va roligt med två småkillar, tänk så roligt dom kommer att ha ihop!

min väska är typ färdig, den va så misslyckad när jag födde Anton så jag har vart jätte noga denna gången. Jo de blir väll så att man gör mycket i sista sekunden som man har skjutit upp. Min mun går i ett med, men jag har vart så duktig hela graviditeten så jag tycker jag kan få gotta till de nu:) Kram

2009-10-01 @ 08:26:45
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0