inte

jag hann inte med så mycket som jag hade hoppas på men en tvätt med kläder och en torktumlare full med handukar, gräset blev klippt och 6 st tavlor kom upp på alexanders vägg. sen har det väl varit diskning om om om igen i omgångar och mat lagning. sen  blev det gårds mötet och sedan kväller så får försöka ta nya tag imån efter att ha lämnat alexander på dagiset. först ska jag till läkaren på åter besök. hoppas allt ser bättre ut och att jag får de svar jag vill ha. sen efter det så kan jag åka hem och fortsätta med allt stök och bök här hemma tills det är dags att hämta hem vilddjuret igen. Kan ju säga att dessa 6 timmar som alexander är på dagiset dom timmarna bara flyger förbi, man tänker att man ska hinna göra så mycket. ja jag var till och med så dum att jag trodde jag skulle hinna göra allt på en dag men nejnej nej man hinner fan inget.

Nu ska jag ta och koka mig en kopp med te för att se om kroppen blir att kännas bättre och efter det så blir det ett vramt varmt vramt bad för att försöka få stopp på dessa sammandragningar som snart tar kol på mig och min kropp. förut kom dom när jag ansträngde mig, men nu kommer dom hela tiden. till och med när jag sitter ocg vilar och tar de hur lungt som helst. ge mig ett slut på det hela, annars kommer jag vara knäckt när förlossningen väl ska börja.

Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0