Dagar

Dessa dagar, ja speciellt sånna dagar som det är idag dom kan jag verkligen hoppa över. Jag pallar inte många sånna dagar och tyvärr så är det sånna var och varannan dag i mitt liv just nu. Det ska inte mycket till för att jag ska börja gråta och den gränsen blir nådd flera gånger om dagen, hur mycket kan man gråta egentligen?Det måste ju ta slut på tårar någon gång. Varför känns det som att det är en enda lång uppförsbacke som aldrig tar slut och den blir bara längre och längre. Jag orkar liksom inte gå längre snart. Jag blir helt annfådd och svettig av att bara tänka tabken att ta mig upp för det enorma berget som det känns.
Jag har försökt med att skjuta vissa saker åt sidan och tänkt hela tiden att ja de hinner jag med sen och ja det hinner jag med sen. Men nu är det så att denna förbaskade tid som jag ej har mycket av, ja dne går alldeles för fort så den har sprungit i kapp mig nu och här kommer jag ytterliga igen och ska upp för den där backen och på köpet har jag fått en ryggsäck på ryggen som väger flera flera kilon eftersom jag har massa saker dragandes.
Ge mig tid så jag får rätta till alla mina problem!!!!
Ge mig tid så jag hinner med det som måstes göras innan det är försent.

Jag skämms över att vara i mina skor just nu, jag är inte den person som jag vill vara. Ärligt talat så känner jag inte igen mig själv för fem öre för tillfället. Har jag tappat bort mitt sanna jag efter vägen eller har jag bara stött bort hon också, som jag lyckas göra med alla och allt annat?

Tänk er hur nu springer runt i en lambyrint och ska ta er ut, ni hittar inte utgången. Väggar och tak blir trängre och trängre, det blir dåliagre med syre för varje minut som går. Paniken och stressen känns mer och mer för varje liten sekund. Ja precis sånn ångest känsla har jag konstant. Kan till och med vakna upp på nätterna av att det känns som jag inte kan andas. Varför ska jag ha detta tryck över bröstet för?

Nej nu blev det inget vidare roligt inlägg men kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Och jag har ju denna blogg för att kunna ventilera mina känslor och tankar så nu fick jag det gjort också.
Ska väl ta och försöka sätta lite fart här hemma och få något gjort.
Har iallafall lagt i tvätten i tvättmaskinen nu. Ska nog ta och äta mat nu också annars glömmer jag väl det också som jag gjort flera dagar. Sen ska det diskas och ja det är massa saker som ska göras.
Men kl. 13.30 ska jag vara på  borlänge sjukhus för att träffa min bm och ta massa prover och lyssna på lillens hjärtljud. Så får väl fortsätta med allt sen efter det.

Får väl ta och skrive ett possetivare inlägg senare om de går. Men en uppdatering kommer iallafall inom någon dag om inte redan ikväll.

Ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0