Brutalt

Ja min kropp ska man inte prata om just nu, jag är helt slut både i kropp och själ och jag vet inte vart jag ska ta vägen. känner att jag bara vill krypa in i ett hörn och gömma mig, att få andas lite men de går inte, var finns luften?Det är så mycket runt om kring just nu och sen är det miljoner saker som Måste göras och hinnas innan det anländer en till till familjen här. Och jag tror min kropp känner på sig det för idag har jag haft sånna kraftiga sammandragningar så jag trodde det var på G ett tag men det finns ingen tid till att föda en bebis nu liksom, det får vänta några veckor till. Det måste det göra annars så krockar allt.
Nu ska jag sätta mig och dricka upp mitt te och hoppas på att dessa sd avtar annars vet jag inte vad jag gör. skriver nog mer imån eller någon dag när det hinns med och när allt är lungt.
sov så gott allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0