Vad?

Vad betyder detta?? vet ni det?  Hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer  Jag har det just nu iallafall!! och innan jag visste vad det stog, jag läste fel flera gånger och det lät hur sjukt som helst =)

Jaja 2 dagar kvar till bf och flera dagar utöver det lär de ju blir för i min mage så har det varit hur lungt som helst och han vill bo där förevigt tror jag.En liten rackare som verkligen trivs bra i mammas mage =) JA jag skulle inte heller tacka nej till att ligga i ett mörkt och varmt rum när det är sådant pissväder ute som det är. Kallt och mulet.

I natt har jag sovit förjävligt igen men fick sovmorgon imorse så de var skönt de, men blir så arg på mig själv när jag väl sover så länge för de känns som att hela dagen försvinner för en. jag känner att det är miljoner saker som behövs göras men inget händer och det verkar som att det är jag som måste ta tag i det åxå för de fixar sig inte själv.

NU börjar jag bli trötter på folk som ringer och frågar om man är hemma fortfarande, ja annars skulle jag väl inte svara i hemtelfonen. Fan man missar inte när man åker in och ska föda, jag lovar att alla får reda på det till slut ändå liksom. fick en liten schock idag att pappa ringde från jobbet och frågade hur det var och om jag kände något. Sen frågade han när det var beräknat osv. han som liksom aldrig frågar och lägger sig i sånnt =) men men där ser man.

börjar bli lite orolig om det skulle köra ihop sig med barnvakt när det väl är dags, tänk om mamma,pappa jobbar och att svärmor inte kan eller inte är hemma. Ja då har jag bara erica jag litar på. och hon kanske jobbar eller har nått annat för sig. men jaja han får väl fan följa med annars då=)

nej nu ska jag ta och dricka en kopp te och hoppas på att bli lite varmare sedan ska busungen hämtas hem från dagiset!

Ha en kanon bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sällan jag jobbar nu för tiden, har jobbat ungefär 3 dagar sen i somras så :) krisar det så tar jag honom självklart :)

2009-10-21 @ 15:13:16
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: cattis

betyder inte det en kommunalarberare som har hicka?????

2009-10-24 @ 19:00:39
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0