Trissta söndag

Ja verkligen vilken trisst dag den blev idag då, trodde att något kunde vara på g i går eftersom jag hade mycket längre och ondare sammandragningar/förvärkar. Men nej nej de ska bara jävlas lite sen är man där på runta ett igen. Funderar på vad man kan hitta på idag då, det spöregnar ute så ut är jag inte så sugen på att gå =) Men tycker jag har försökt med allt de senaste dagarna nu, jag har gått mycket mycket mer promenader fast det göt förbaskat ont, tänkte att de kanske kunde sätta igång nått. Jag dricker mer och mer te, men de hjälper inte ett skit.jaja han kommer när han kommer men vill ju ha han här och nu.

Marcus frågade igår när vi gick och la oss om jag kommer ihåg hur värkarna känndes när det var på g med alexander. och nej var jag tvungen att säga, för jag kommer inte ihåg hur det började och hur förbaskat ont de gjorde. och det fick mig att tänka till. Att det är verkligen sannt att den där smärtan man står ut med den försvinner liksom på en gång efter man fått upp sina nykläckta barn på magen och sedan kommer mna inte ihåg den. Men smärtan efteråt den kommer jag ihåg med andra ord.
Hur förjävligt det är när man ska försöka kissa,bajsa eller ja bara sätta sig ner på huk.

jaja jag ska nog överleva denna gång åxå hoppas jag =)

Nu vaknade skitungen här hemma så nu blir det fullrulle..skriver nog mer sen ikväll!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: jannike

Ne, jag blev aldrig igångsatt med honom. Faktiskt är de en av mina skräckar jag har att bli igångsatt! Ursh va hemskt. 10 dagar över tiden kom ju han.



Faktiskt känner jag mej lugnare nu när tiden är "ute". Så hemskt många dagar kan de ju faktiskt inte vara kvar. Ne jag förstår hur du känner. Men som sagt våra dagar som gravidsa är räknade:)

Kram

2009-10-11 @ 13:41:11
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas de sätter igång snart för dej, tänkte höra vad de ee för tee du dricker jämt ?

2009-10-11 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0