Tisdag

Här sitter jag i mörkret i köket vid min dator och bara frossar i mig godis och tycker as synd om mig själv.hehe fy fan vad patetisk jag är alltså. Men man tror ju att värkarna ska sätta igång ibland och man bara hoppas och hoppas hela tiden att ja nu är de på G. men nej det var bara en sammandragning. fy sjutton vad less man blir då. Och denna dag har bara varit åt helvete för mig. Gick upp och åt frukost med alexander imorse, sedan ut och skrapa bilen och det tog fan i mig 15 minuter. sen var det bara att åka till dagiset och halt som sjutton var det åxå kan jag lova så nu  lär vi till att byta till vinterdäck snart annars kommer då jag köra ihjäl mig. sedan hem igen och så läste jag morgontidningen. kännde då att jag satt och nickade till flera gånger om så tänkte gå in och lägga mig och vila bredvid marcus som låg i sängen och halv sov. men nej så fort jag lagt mig så kilar han upp =( så där fick jag ligga alldeles själv och det slutade då med att jag somnade. och sen så sover jag bort hela jäkla dagen för jag vaknar åter igen strax efter 13.00..... så då var det bara att ta sig upp till köket och där  kollade jag lite på datorn och sedan fixade jag lite inne på toan. sen bar det iväg och hämta alexander på dagiset vid 14.00 och sedan har det varit bus och lek hela dagen. så idag har man inte gjort ett piss och det känns helt fördjävligt.

Men det värsta av allt är att jag är så nere och depprimerad just idag och jag känner mig inte alls älskad för 5 öre. Känns som att allt  och alla tar avstånd från en och ja inte ens marcus ville ligga bredvid mig i sängen. Är jag så jävla fet och äcklig just nu?? ja han kunde inte ens komma ner och väcka mig efter ett tag utan nej jag skulle sova bort hela dagen för då slapp han väl höra mitt tjat om det ena och det andra. 

det är inte längre någon riktig kärlek innan för dessa väggar, det ena som finns är bitterhet och förtvivlan. jag vet inte vad jag ska tro eller tänka längre.

Det är ju nu jag behöver din kärlek som mest, vart är den?? eller finns det ens någon sånn kvar mellan oss??

fan vad depprimerande detta blev då. ni kan nog läsa mellan fringarna och skita i detta för de är nog bara skit som lär ur mig innan jag exploderar. men snälla hjälp mig att få igång denna skit nu.

Heh här sitter jag och ber om att värkarna ska sätta igång. sen när dom väl gör de om dom nu kommer vilja de av egen vilja så kommer jag nog ångra mig djupt =)

just nu kommer jag fan inte ihåg hur ont de gjorde med värkar och föda barn men inom 2 veckor så vet jag igen =) men ont gör de ju så jag för väl sota för att jag längtar och gnäller så mycket.

nej nu blir set desperata hemma fruar sedan en dusch.

ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: jannike

Fy din stackare! Halsbränna är inte roligt, hade massa med Anton men denna gången har de faktiskt vart helt okej. Försöker inte äta så mycket med straka smaker, typ godis och sånt. Skit tråkigt men jag har ju nedräkning. Hoppas den försvinner fort efter bebisen har kommit. De va jätte gott:)

2009-10-21 @ 10:22:46
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0