Säng

Kan ändå inte sova så kan ju skriva lite om våran säng nu då. I förrgår när marcus låg i sängen  och sen kom jag dit och satt mig bredvid fast vid fotändan. och huxflux så säger det booommm och hela stora plankan som är vid fotgaveln spricker mitt i tu. För plankan som sitter under sängen och ska hålla upp madrasserna är ju fast skruvad i den och den plankan har borrat sig igenom hela fotgaveln och fåttt den att spricka på mitten. Så nu har marcus lagt allt som vi äger och har under fot ändan så vi kan ha en säng att sova i. för när vi ringde till miio så sa dom att det skulle ta några veckor innan vi kan få en ny fotgavel till sängen. men jag är ändå livrädd för att sova i sängen det känns liksom att med min otur så dumper väl hela sängen sönder när man väl har lagt sig.Och man samtidigt höggravid och sen när man väl har klämmt ut ungen så ska man ju upp och ner flera gånger om i sängen och upp och ner å amma. Så vet inte hur detta kommer sluta, och vem har sagt att en ny fotgavel kommer bli bra då, om denna gick mitt i tu efter ca.3-4 månader vem kan garantera oss att den här andra ska hålla??den kommer ju vara fast skruvad och demoterad som denna gång. jaja det lär ju visa sig.

Nu i skrivande stund så kom det en ambulans in på gården och virrade runt, och efter ett tag så stannade dom utan för oss och marcus fick öppna dörren och dom frågade  om dom var rätt men det var dom ju inte =) så de va grannen bredvid grannen som skulle ha lite hjälp verkar det som. Men som den där bilen brummar och låter så väcker den väl hela gården och då tror väl ala att det är vi som ska föda barn i ambulansen =)
Hoppas ingen vaknat för då kommer alla vara som hökar imån.

Jaja nu ska jag ta och avsluta här och försöka sova lite.

god natt åter igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0