Måndag

Det är ny vecka och det innebär nya tag och nya hinder att ta sig över =) Men denna dag har gått väldigt fort tycker jag. Jag har inte alls hunnit med det jag hade tänkt hinna med idag. Istället så har det inte blivit något alls gjort. Och bli inte förvånade men marcus har varit hemma hela dagen han åxå. Visst är det konstigt att när vi är 2 st hemma en hel dag så händer inte ett piss. Borde det inte vara tvärtom att man får dubbelt så mycket gjort då istället?

Jaja det som har hunnits med är att jag hämtade mamma kl.8 för hon hade lämnat in bilen på lagning. sedan hem hit käkade lite frulle och skjusa alexander till dagiset. Åkte till djursjukhuset i falun eftersom mamma skulle ha lite saker till Rillo. Sedan skjusa hem henne till amsberg. Vid 2 så hade jag tid hos bm och magen hade växt 3 cm på 2 veckor..ajaj bäbis får snart inte plats annars spricker jag, ja de är då så de känns. Magen blir allt mer i vägen. Hela magen och fram delen är blöt efter man har diskat, jag når inte alls saker jag vill nå. Och som grädde på moset så har jag blivit en riktig gotte gris. Jag skulle kunna käka ihjäl mig på kakor,bullar och godis just nu. Och sen så är bena och fötterna svullna hela tiden. Ja det är bara massa saker att klaga över just nu, men det är för att jag är så less på att vara gravid. Vill ha min skrotunge här nu och lukta på han.

Jajja sen efter bm besöket så åkte jag hem och hämtade marcus för att sedan hämta alexander på dagiset. Sedan åkte vi till lergärdet och hämtade sebban eftersom att han inte skulle vara själv pga båtresa,jobb m.m så vi tog med oss hela högen och sen fick det bli donken..ja skräpmat går åxå i. jag som var så sugen på matpalatset men som enda tjej så har man inte en cyl i vädret...

Åkte sedan och släppte av alla killarna i lergärdet igen och sedan upp till amsberg för att hämta pappa som skulle hämta bilen. så till lergärdet igen. Ja de va en massa rännande hit och dit och inget alls gjort här hemma som det verkligen behövs.

det enda som hunnits med här hemma det är att få bort den illa luktande disken som bara gror å gror =)

Nu sitter jag här med en kopp te och slappnar av efter ett bad med avslappnande badsalt =)

Funderar på att ta en macka eller något!

Jajaj får skriva mer imån för nu här jag en liten ledsen pojk från sitt rum.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0