Höst

Nu är det fan snart vinter ju. När jag drog upp persiennerna på alexanders rum så fick jag en mindre schok. Trodde först att det var snö, men nej det var ett tjockt lager med frost över allt så de såg precis ut som att det låg vit snö överallt. kilade då in i köket och kollar teperaturen och ja vad ska man säga klockan var runt åtta på morgonen och det var bara 0,6 grader ute. Hur kallt har det inte varit i natt då?

Fick till och med ställa mig och skrapa bilrutorna imorse vid nio tiden för att kunna skujssa iväg alexander till dagiset. så idag kom vi lite försent. Men det gick bra ändå. Snart ska det väl börjas med overall och allt =)

Nu ska jag sätta igång med lite bakning här hemma så jag får det gjort idag. Sen ska det små fixas lite med andra saker, sedan hoppas jag på att kunna umgås lite med erica idag. så ska väl ta och slå hon en pling elle ett sms snart så jag vet hur det blir idag.

Så jag får väl skriva mer blogg sen ikväll eller senare för huvudtaget och berätta om dagen och vad som verkligen gjorts och inte gjorts. För innan för dessa väggar vet man aldrig vad som händer =)

Men föräldramötet är ju ett måste tyvärr =(

Marcus kom nyss hem åxå, dom ringde han igår och frågade om han kunde hoppa ut extra och jobba här i borlänge i dag. så imorse kl. 7 började han och slutade vid 10 tiden, sen nu vid 12 tiden så ska han till ludvika och jobba tills sent ikväll. Vad min gubbe står i =)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jannike

Gud så mysigt med massa frost:) Jag gick Hotell coh Restaurang, inrikting servering. Men jag gillar att baka:) Kram

2009-10-01 @ 15:10:53
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0