Halva

7 oktober 2009 Amanda / Mammas kusin
11 oktober 2009 Jonna / kompis till mamma

14 oktober 2009  Marcus/pappa
16 oktober 2009 Malin / gammel moster
16 oktober 2009 
Erica / kompis till mamma
17 oktober 2009 Disa / kompis till mamma
17 oktober 2009  Lena/ gammel faster

19 oktober 2009  Therese / kompis till mamma
19 oktober 2009  Marie / farmor
19 oktober 2009  Happa
19 oktober 2009  Cattis
22 oktober 2009  Jannike
23 oktober 2009 BF- Beräknad födelsedag
30 oktober 2009 Sandra / kompis till mamma
31 oktober 2009  Linda / mamma

Nu är halva listan struken och jag tror mer och mer på att det blir i november som skitungen vill anlända till oss.
Det är så lungt på den fronten så det känns som man har minst 4 månader kvar tills det ska hända nått alls.

Förutom uppsvullna ben,fötter ja hela kroppen är väl uppsvullen men det gör väl mest ont att ha uppsvullna ben och fötter. SÅ har jag dessutom börjat fått en enorm halsbränna så jag dricker samarin hela tiden känns det som, vaknar hela tiden och det känns som man ska spy. Eller ja vaknar och vaknar nu de senaste 3 nätterna så har jag kanske sovit  max 2 - 3 timmar på hela natten. Det kliar och det är sammandragningar och ja alla jävla fel som det kan vara. Låt mig få sova en hel natt!!!!!! Hur ska man annars orka med en förlossning när det väl är dax?


Har precis käkat lite tacos och kollat på en film. funderar på att göra mig klar för sängen och försöka sova redan nu, men det är väl som sagt omöjligt som alla andra kvällar/nätter.

Nej nu ska jag ta och dra mig vidare får se vad som händer och sker innan för dessa väggar. men ha en bra natt allesammans!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Snuffsan ;)

ja ska va med ja med...tror den 27 el 28...ha allti kännt på mej den 27..så sign me up!!!!!!!!!!

2009-10-19 @ 13:29:11
URL: http://Lucas vardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0