Fredag

Ja och så var det bara 14 dagar - 2 veckor kvar till bf då. Idag har jag och alexander varit med erica, först tog vi en kopp te sedan en promenad till en lekpark i forssa centrum. Men som vanligt så tröttnade alexander ganska snabbt på att vara där och sen var det ju sovtajm dessutom. så la han i vagnen och tog en promenad mot centrum och visade lite vart ett cafe låg. blev lite paff att erica inte hade hört tals om  det men nu vet hon =)

Sen gick vi hemmåt igen och en massa snack har det blivit och det är så skönt att få prata av sig för till erica kan man verkligen prata om allt. finns inget man skulle kunna skämmas över. Hon tar en för den man är och hon förstår allt så bra.

Alexander vaknade precis när vi kom hem till erica igen så vi sa hejdå och skulle åka hem och äta lite mat. Men i bilen ringde mamma och frågade vart vi var och jag berättade att vi var på väg hem för att äta. så blev upp bjudna på mat till amsberg, så dit åkte vi och fick stuvade makaroner och falukorv.  Sen fick vi ta och lägga oss igen för alexander var jätte trött och grinig, han kanske är van att sova lite längre, så där låg jag,alexander och mormor och slumrade i sängen. Tills morfar kom hem. för då ringde de på min mobil och det var marcus och sedan efter jag pratat klart med han så väckte jag alexander eftersom att man ska ju få han och sova på kvällen åxå =)

Han blev överlycklig när han fick syn på morfar sin =) så då blev det massa bus och stoj.

Själv så gick jag som jag vet inte vad för nu kommer jag få sota för att jag har gått promenader idag. men men de är sånnt man får ta. tog även en promenad allihopa i skogen i amsberg åxå och alexander drog sin vagn hela rundan =) han är så envis om att han ska skjusa sin vagn. Så efter det känner jag av ännu mer så nu känns kroppen som en misshandlad fotboll. Kommer inte kunna röra mig i natt och jag vill inte ens tänka på hur de kommer vara imorgon bitti. Hur fan ska jag ta mig ur sängen om jag behöver pissa?? =)

Nej nu blir det lite käk sedan lite tv tror jag. för magen kurrar på som sjutton här nu =)

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: jannike

Hur går de för dej? Står du ut den sista tiden? Här händer ingetting, trots att de är BF idag:P Kram

2009-10-11 @ 13:13:48
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0