BF +2

Då är vi på en söndag igen då och det är så trisst väder ute så man blir så less. Tänkte att jag skulle ta en promenad idag men det blir nog inte så för den lusten försvann så fort jag kollade ut. Blir så deppig av detta väder. Har ätit frukost, hämtat hem Alexander från sin farmor eftersom att han sov där i natt. Nu ligger han och sover middag här hemma i sin säng.

Jag har kollat runt lite och bara drömmer mig bort i mina egna drömmar för tillfället =)

Hann inte göra så mycket av det jag tänkte igår så jag tänkte köra igång med lite städning snart här hemma men tänkte vänta ett litet tag till utefall om jag skulle råka väcka Alexander, det är ju bättre att han får sova lite längre än så här lite. Men det fixas nog ändå. Får väl köra igång om typ så där en halv timma eller något. det finns ju andra saker jag kan göra. Har ju ett berg av disk igen här hemma. det spelade ju ingen roll att jag diskade igår, nu är det lika mycket igen. SÅ ge mig en diskmaksin nu!!!=) Och samtidigt så kan jag väl få en ny bil och ett stort hus. ja men tackar!

Nu idag fick jag veta att grannarna  rakt över fick lägenheten bredvid marcus mamma, är fan avis för en sånn lägenhet vill/behöver jag med! SÅ är detnågon rolig person som vill flytta hit på våran gård och göra mig sällskap?? jo välkommen!!

Har börjat kolla mer och mer på hus och lägenheter för jag har märkt att jag inte mår bra av att bo så här trångt, och om jag mår dåligt redan nu om hur trångt det är, hur blir det inte då när det snart kommer en till liten. Och dom växer ju så fort så snart är väl inte han så liten heller och då blir det problen. Hellst vill jag köpa hus men då ska det vara en man vill ha och sedan ska ju pengarna finnas där då åxå. Så därför kollar jag även på större lägenheter men dom är ju så dyra allaihopa och sen står man ju bara och kasstar bort den där jävla hyran till ett företag varje månad. det känns inte bra det heller. hllre ta ett lån på ett hus och betala av det för de blir som man betalar till sig själv eftersom man äger huset sen och man får ju ut allt sen när man säljer det om man nu vill göra det. jaja nog skrivet om det, för då blir jag bara ännu mer tokig på att hitta nått nytt nu!!!

Samtidigt så behöver jag/vi en ny soffa för nu är jag så less så jag gråter på det där jävla skiten vi har som soffa och fåtöljer där uppe, dom är obekväma och det knakar om dom. allt tyg sitter fan löst och ja jag är så trött på det så jag skulle med glädje elda upp skiten för att få nytt! Men jag har väl en sambo som fan inte kan släppa taget om dom och jag anar varför. Men släpp sargen och kom in i matchen nu älsklingen min!! Om du får en dator!Får jag en soffa då? =)

Ja sen diskmaskin de behöver vi åxå, men de får nog vänta för ja just nu känns det som man behöver allt nytt och fräscht men man får ju priotera lite här i livet åxå. Och tyvärr så får ju man välja bort väldigt mycket av det som igentligen behövs nu.

Nej nu ska jag ställa mig och vara en diskmaskin själv sedan så tänkte jag ta en kopp te innan jag drar igång med resten. för innan 16.00 ska det vara klart för då kommer antagligen marcus bror Emil hit och det visas hockey på datorn. Leksand - sundsvall och jag tror och hoppas dom kan vinna idag. eller ja dom behöver då det iallafall men nu på slutet så har dom spelat rätt så dåligt så om dom fortsätter så då kan dom bara glömma elitserien.

Skriver nog senare ikväll mer om denna dag.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag fick ditt sms, men mobilen dog när jag skulle svara och sen har jag inte orkat sätta i laddaren, har legat i soffan slö hela dagen efter festen hos mamma & pappa igår... :P... men kalle vill inte bo på jax och inte jag heller tror jag, skulle inte våga gå ut där ;P

2009-10-25 @ 19:30:51
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0