Torsdag

Ännu en sömnlös natt och massa jävulskap. nej men här vänder det snabbt. Ringde till våran kontaakt på bvc idag och sa att jag tänkte åkte till affären och köpa ersättning och pendal alite mellan ersättning och bröstmjölk. för anton blir inte alls mätt.Han har ju ont i magen hela tiden och sover dåligt och är ledsen och söker efter mat hela tiden han är vaken. Det hjälpte inte att ge brösten och sedan pumpa resten för att ge i flaska för han är så hungrig att han inte kan vänta så när han väl får flaskan så suger han i sig allt så fort att de kommer upp lika fort igen och sedan är han lika hungrig igen ändå.

Så nu har marcus varit till affären och köpt  baby semp 1 och tro det eller ej han drack nästan upp allt i flaskan och han somande på en gång, så nu ligger gullungen och sover. Själv så är jag små stressad nu men ville skriva av mig lite utefall om jag ej hinner skriva mer idag men ska försöka göra det senare.

Allt har blivit försenat idag pga inge nattsömn och marcus tripp till affären, så han missade sin buss till jobbet så jag och anton ska skjussa dit han nu innan vi hämtar hem alexander från dagiset. sedan ska vi till alexanders farmor och hämta hem alla saker som är alexanders för i natt ska jag få ha min stora prins hemma!! de komme nog gå bra nu eftersom vi har ersättning att ge så då behöver inte anton skrika flera timmar och väcka alexander. Sedan blir det att åka hem och ta lite mellanmål och plocka lite för nu ser det ut som ett bombnedslag i köket. Sen kommer alexanders farmor hit för att följa med och se till anton medans jag ska sitta och hålla om alexanders medans han får sitt vaccin.

Så jag lär väl sätta lite fart nu om jag ska hinna tillbaka till dagiset innan  kl. 14.00 och det känns som jag kommer få höra både det ena och det andra då. men det visar sig, de är inte långt kvar nu tills alexander ska få byta dagis!! jaja skriver mer om dom bravaderna senare.

Nu blir det att fixa iordning sig inne på toan och sedan försöka fiffla på anton sin overall sen blir det en bilfärd till ludvika.

HA en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jannike

Fy va jobbigt att inte få sova, men skönt att ersättningen verkar funka så humla bra! Jo han älskar verkligen sin lilla syster:) Kram på er

2009-11-12 @ 14:43:27
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0