Talang

Min bäste vän Erica gjorde en enormt fin tavla till Alexander när han fyllde 1 år. den tavlan hänger kvar inne på väggen i hans gammla rum, alltså vårat sovrum. Och varje kväll när jag lägger mig så njuter jag mig bort av att kolla på den. Tycker till och med att den tavlan är finare än själva kortet.Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv =)
Nu slog tanken mig att det skulle vara enormt fint att ha ett likadant fast på anton preci bredvid denna tavla, och vi har ett kort på anton när han är någon timme gammal. Han ligger nästan likadant som alexander åxå.

Jag funderar på att fråga om jag kan få göra en beställning av henne av en sådan tavla på det kortet. Tänkte bara höra med er andra vad ni tycker....så lägger ut bilderna så ni ser.

Jag skulle åxå vilja ha en sådan talang att kunna måla/skissa så bra som hon. Allt ser så verkligt ut. hon får med massa känslor i bilderna hon gör. Men tyvärr så har jag aldrig varit något för att måla osv. Men jag klarade mig med ett G i skolan iallafall =)


Här är den otroligt fina tavlan:

alex
Och här är bilden på Anton:

bara någon timme



Nu snart kommer jag sitta klisstard här och skriva det inlägg jag skulle göra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tänk att jag måste ha missat det här inlägget, eller oxå har jag helt glömt bort att jag läst det :) såg det nu när jag bläddrade igenom alla månader i bloggen :D

2009-12-20 @ 12:39:40
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0