onsdag

Idag blir Anton 4 veckor gammal, oj vad tiden springer iväg. snart är han väl 1 år åxå. dagen idag har gått kanon. anton har druckit mellan 100-120 ml ersättning varje mål!!!Och det har alltid gått mellan 4-5 timmar i mellan så det börjar arta sig till det goda nu!!Och inte har han spytt på hela dagen hittills heller, så skönt så skönt!

Har varit i amsberg och hjälpt till lite och fikade som belöning =) Alexander fick en TILL chockladkalender så nu har han 2 st. Kanske jag ska ta en ?? =)

Nu sover alexander och anton ligger så snällt här  bredvid i sin babysitter. Hickar gör han som vanligt efter att ha fått sitt mål mat =)
Jag är svinhungrig så ska kolla vad det ska fixas för mat för just nu har jag inte orken och enegin att gå upp och fixa övervåningen. Men med lite mat i magen så ska nog det fixas åxå ska ni se.

Så jag ska väl ta och runda av här och få lite saker fixat innan klockan blir allt för mycket. Sen får jag väl sätta mig vid datorn senare istället och kanske kommer det ett inlägg om hur det gått med allt. det visar sig det visar sig...

Ha en kanon kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som att ni har haft en ganska bra dag :)

2009-11-25 @ 22:24:26
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0