Natta

Mitt i natta som vanligt, anton somnar i sin babysitter men på en gång jag bär in han i sin säng så vaknar han till liv igen sen är det full rulle. Så har vi hållt på ett tag nu =)

Fått upp det mästa av det som räddas kunde!!!Ja när jag står där i köket och ska plocka upp julsakerna så ser jag till min fasa att det mästa är trasigt. så fasiken nu lär vi handla vill ju bli klar md allt!! annars är det bara  några få saker som ska upp i alexanders rum och det gör jag imån, annars väcker jag nog han. Och ja själv klart så är det all belysning som ska upp ute åxå. Men de vill jag åxå ta imån när det är ljust ute, annars kan ju vad som hellst hända.Man ser ju inte mycket alls när det är bäcksvart ute =(  men det börjar närma sig ett slut iallafall, så de är så skönt att allt fick en början =)

Imån så är det bvc med anton, dagis för alexander, eftermiddags pass för marcus. och ja jag då jo julpynt på dagen sen på eftermiddagen får vi ta och se vad som händer.det lär visa sig vad som sker.

Ska försöka komma i säng så snart som möjligt, men konstigt nog känner jag mig inte så trött. men det kommer väl pang på snart skulle jag tro, för det brukar ju göra det. Iallafall för mig. Jag kan liksom sitta där och vara hur pigg som hellst sen pang på så blir jag kanon trött och kan kanppt hålla ögonen öppna, så här är det som en berg och dal bana =)

Har slagit in några få julklappar idag åxå, vill ha upp granen nu så jag kan lägga klapparna där under och bara sitta och kolla på dom och mysa mig bort!!!
Men i år har jag verkligen problem med att hitta saker till mina vänner. Det står verkligen helt stilla om vad jag ska köpa till dom. Och till min stora fasa så insåg jag att det är minst JA MINST 15 st julklappar som ska inhandlas. sen är det ju pyssel utöver det åxå. Fan hur ska jag hinna och vad ska jag köpa och fixa??? börjar få panik, jag vill ju ha det där avklarat och fixat  nu!!!

Själv så ska jag skriva min ÖNSKELISTA imorgon tror jag..hha men ta den inte på allvar för jag har bara dyra saker jag vill ha och behöver =) För mig är det tanken som räknas!!!

Ha de så skönt i natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har inte köpt en enda julklapp än jag :P

2009-11-30 @ 09:28:33
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0