Måndag

Ja och idag så började allvaret/verkligheten här hos oss. Marcus är tillbaka på jobbet och än så länge har denna dag gått bra. Dock har jag en sådan huvudvärk att det känns som huvudet ska sprängas vilken sekund som helst, så nu blir det att ta huvudvärkstablett och sedan vila lite medans Anton vilar.

Alexander är på dagiset, och han var jätte glad när han kom dit. HAn tycker säkert att det är 100% roligare att vara där och få leka några timmar istället för att vara här hemma med mig och Anton just nu. för vi sitter ju bara och ammar och sen blir man så låst för verkar som att anton inte alls vill ligga i vagnen så länge när man väl är ut. Men det kanske blir bättre. Ska då hämta alexander vid 2 tiden igen så innan dess vill jag då hinna med lite saker. Men först försöka få bort huvudvärken =(

Anton vaknade 06.30 och ville ha mat och självklart så väckte han alexander som låg brdvid mig och sov, för han hade kommit upp under natten och lagt sig mellan mig och marcus. Men han var ganska lugn ändå medans jag ammade anton. Sedan fick han syn på antons napp så nu vill han ha den mini nappen istället för sin napp =) det ser riktigt roligt ut. Ska försöka få en bild på det så ni får se =)

Men efter ammandet så slängde jag i en tvätt som är klar nu så den ska jag hänga upp sedan i med en ny tvätt. Ja det känns som det är en hel del som ska fixas idag så får väl se vad som hinns med.

NU skriker mitt huvud efter en tablett och vila!! så jag får återkomma senare under dagen/kvällen!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jannike

Dom är jätte goda, Så de tycker jag allt att du ska göra:P



Jo de äe som du säger, vi är på samma stadie i livet, så att vi skriver samma sak är inte konstigt.

2009-11-09 @ 21:20:09
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: jannike

Dom är jätte goda, Så de tycker jag allt att du ska göra:P



Jo de äe som du säger, vi är på samma stadie i livet, så att vi skriver samma sak är inte konstigt.

2009-11-09 @ 21:21:30
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0