Lördag

Jag lever än så länge =) Nej men det har faktist gått kanon bra än så länge idag. Lite gnäll från Antons sida medans man gör mat och sånnt för helst ska den vara klar när han slår upp ögonen och är hungrig =) Och Alexander har väl gjort lite små bus medans man setat och gett Anton mat för han passar på då för han vet att man är låst med anton då. annars passar han på när man gåt på toan.
Han har sina knep den där lilla skitungen. men han är go för det =)

Halva dagen är ju avklarad så jag borde ju överleva tills ikväll. Nu har man ju en liten lugn stund iallafall för fick alexnader att sova middag för ca. 20 minuter sedan och anton var ganska trött han med så han somnade i sin säng medans jag försökte lägga alexander. Tänkte själv lägga mig och vila en sväng men komme jag bli tröttare då när man ska upp igen??i så fall vill jag inte.
Men istället så hängde jag upp den nytvättade tvätten som låg i tvättmaskinen som precis blev klar. Sen tänkte jag skriva lite här för man vet aldrig om man hinner med det senare. Ibland hinner man skriva 5 inlägg på en dag och ibland hinner man inte skriva ett endaste inlägg.Så de är så jäklans olika för varje dag så här kom ett iallafall.

Ska väl ta med mig en tidning in till toan och sitta där så länge Jag vill. För har nog alltid gjort toan på världsrekord nu på slutet och marcus han brukar jämt sitta med mobilen eller tidningen där inne. så tänkte prova den metoden idag får se om det är något att rekomendera. Men först ska jag ta telefonen och ringa mor min och säga att vi nog blir hemma hela dagen. Eller dom kasnke vill komma hit och säga hej. jaja det visar sig vad vi bestämmer i telefonen.

Idag är en sådan dag jag verkligen har fått sett och kännt på den riktiga VERKLIGHETEN! Kan med sanna ord säga att det är med både rädsla och hopp jag kommer gå vidare från denna dag och jag vet nog nu vad jag har att vänta mig framöver. Men jag ska fixa det!!
Lika så nu när man är själv med barnen så har jag kunnat släppa ut mina känslor mer.Och jag har tänkt på vissa saker extra mycket idag för det känns som att man snart är vid den där änden där allt tar stopp, ja det där stupet kanske man ska kalla det för. Och då är det ju ganska så skönt att veta hur man vill och kommer att göra när man väl är där. Därför går jag runt och tänker/funderar och ältar detta fram och tillbaka.

Tänk om du bara ville prata med mig,så man vet något. Just nu känns du så främmande för mig!


Nej ska nog sätta lite fart innan någon av dessa bustroll vaknar för då blir det full rulle igen skulle jag tro =)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0