konstigt

Hela den här dagen känns helt upp och ned men så blir det väl om man inte får så många timmars sömn under natten. Alexander har varit bökig hela natten men det kan man ju förstå eftersom han hade så pass hög feber i natt. Och när han väl hade somnat och sov vidare för en gångs skull så ja då vaknar nästa skit unge och skulle ha mat. SÅ  det blev blöjbyte och matning men han brukar alltid somna om men inte  i natt eller nej han skulle böka runt och inget passade alls, så de slutade med att jag i desperata försök försöker få han att somna i flera timmar mot min kropp för det brukar funka. men nej nej vi hade en riktig piggelin här i natt och det slutade med att vi fortfarande var vakna vid 8 tiden i morse och kunde börja om  med matning osv. Sen kom en Alexander upp och nu  är du febern borta men dock är han fortfarande rosslig i lugorna så de får bli en lugn dag med andra ord. Ja precis som alla andra dagar här =) Nu sover Alexander middag efter många om och men. Anton är fortfarande piggelin och sitter i babysittern och kollar för fullt. Hur mycket vaken tid kan en 2,5 veckors bäbis ha? tycker han är väldigt vaken för sin ålder men det är mysigt åxå. Han är duktig åxå för han fick ligga på magen här om dagen och då höll han upp huvudet och över kroppen jätte stadigt och länge.Så han är så duktig så, men det är jag som är feg att ha han på magen för han kör med hårdrocks stilen och ibland dunkar han ner huvudet så pass hårt att man tror han ska spräcka skallen av sig. Men men det blir väl bättre med tiden.

Vi ska vara på bvc om 2 timmar och jag har miljoner saker att ta upp med A. Och jag hoppas jag kan få bra svar som hjälper mig annars vet jag inte vad jag ska göra. Eftersom ena bröstet inte vill ge med sig med pumpningen så man har så ont att man tror man ska dö. Är konstant yr och vimsig och känner mig helt borta. Och smärtan ja kan man dö av smärta så gör jag det snart. JAg säger då det att jag föder fan hellre miljontals barn till än att ha de så här. Ja denna smärta är värre än att föda barn utan bedövning!!! Eller det kanske är en liten unge som ska ut genom bröstet nu??haha nej då försökte bara munttra upp stämmningen lite men de hjälper inte mig ett skit just nu.

Får se om vi kommer iväg och ska handla och sånnt idag, det skulle verkligen behövas men känner mig inte så sugen på att ha  alexander och anton med oss för då åker väl alexander på något igen och ja anton verkar bara vilja vara vaken just nu och när han inte får som han vill så skriker han värre än en stucken gris! Men ja det får ta och visa sig hur vi gör. Men det börjar verkligen eka i både kyl och frys här hemma nu igen och även i skafferiet. Men det viktigaste är väl mer ersättning och  bättre napp till anton.

Nu ska jag ta och mysa lite med anton sedan blir det matning och fixning. Hoppas på att han vuxit tills sig idag nu då.Men det tror jag!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0