julklappar

Jag har ju redan hunnit slagit in 3 st julklappar och idag tänkte jag fortsätta med resten. Men sen finns det ju massvis med julklappar som ska inhandlas åxå men jag har verkligen problem med vad jag ska köpa vissa. Men jaja det är ju tanken som räknas.

Ska nog beställa lite kläder till Anton och Alexander från http://www.babykungen.se/ !
Hittade till den underbara sida tack vare att Jannike la ut adressen i sin blogg. Så nu kan jag äntligen fixa fina kläder. Och så värst dyra är dom inte heller!!

Har lämnat Alexander på dagiset vid 9 tiden imorse sen for jag hem och läste lite i boken tjuvlyssnat3, och det finns mass vis med klipp från borlänge och falun med i boken =)
Så har väl setat och skrattat lite för mig själv. Sen satt jag mig vid datorn och kikade runt och ugglade lite. Och nu  för ett litet tag sedan vaknade Anton så  det blev blöjbyte och vardagskläderna på. Nu får han mat av marcus. Får se om denna dag kommer bli som gårdagen!?

Ska nog kolla lite efter vad jag vill ha för kläder till barnen sedan ska jag nog börja eller rättare sagt fortsätta plocka med allt här hemma så det blir klart någon gång. Men jag lär väl aldrig bli klar känns det som. Hoppas  bara man hinner få bort lite stök i detta hem så man ser en början, för då kommer ju alltid ett slut åxå va?!

Nej nu blev det helt blankt i min hjärna om vad jag skulle skriva så jag får väl ta och avsluta här och nu! Så får vi se om det blir någe mer skrivandes idag.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: j

2009-11-27 @ 12:20:49
Postat av: jannike

Ja eller hur hade dom fina saker där?



Ja nu är de inget roligt. Men idag är barnens pappa hemma, så han och Anton är på Ikea så vi tar de lungt. Är dina pojkars pappa hemma något? Alltså Pappa ledig. Kram

2009-11-27 @ 12:22:41
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0