JUL

Har glömmt att skriva detta flera dagar nu så jag passar på och gör det nu medans jag kom på det igen!!=) för sedan ska denna dator slås av och sen blir det sängen för min del.

Jag satt här nu och kollade lite på bilder och fick se en bild på en julskinka och ja jag älskar julskinka. Ja jag älskar julen ocg stämmningen som är då.Och julen har blivit något speciellt nu när man har barn, det är liksom helst annorlunda då mot förr. men ajja nu till den saken jag skulle skriva.

När vi var och handlade sist så kollade marcus efter julskinka men här på ica maxi har dom inte börjat med det ännu.  men jag hoppas det blir snart för jag är så sugen på en liten bit julskinka på en limpmacka =)

Så det blev att köpa julmust och lussekatter i stället och så fikade vi på detta. en liten tjuvstart på julen si så där. Men man börjar se nu hur folk sätter upp julgardiner och julbelysning så först av alla ska jag då inte vara detta år =) men ska nog börja lite smått snart annars hinner väl ja få upp sakerna lagomt till dom ska ner igen =) Men att börja ta fram julgardiner och belysning och pynt ja de får bli en gång när alla är friska och glada. och när man har TID!!!

Nu säger jag god natt och tack för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0