??????????????

Nu blev jag mer fundersam än vad jag redan är. Jag har redan  fler flera frågor som jag aldrig lyckats få bra svar på men nu dök det upp fler frågor och dom komme jag antagligen inte heller få några svar på.

Kommer det alltid vara så här? varför är det så här?
Min magkänsla säger mig en sak men det vill jag inte. Är det så?
Vad ska man tro?
Vad ska man göra?

Kommer det alltid vara så här?KOmmer det fortsätta så här länge till eller tar det slut nu??
Vad vill DU??
Vart har jag dig?

Dagarna går en efter en.
Veckorna bara susar förbi en efter en.
Och sen kommer vi dit där det gåt månader en efter en.
och ändå så är det bara likadant eller ännu värre.

Jag trodde allt skulle kännas bra---

Jag är så vilsen just nu, men vem hör lilla mig??
Inte ens en myra skulle höra mina rop!!


Är jag och mina känslor så osynliga??


Jag ger upp orkar inte ha denna sten i mitt hjärta längre....



Hur ska detta bli??








TACK OCH BOCK FÖR MIG....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0