drömmar

Drömmar- ja sånna man drömmer under nätterna oftast. har dom någon betydelse??
eller varför drömmer man massa olika saker?? Är det något som kommer hända eller har det hännt eller är det bara något på hitt som spelas upp i huvudet på en??

I mitt fall så kan jag ju bara hoppas och hålla alla tummar och tår att deömmar är sanna och att dom kommer slå in i framtiden. För i natt drömmde´jag en underbart bra dröm så när jag vakande till och insåg att det enbart var en dröm så brast det för mig så jag var bara tvungen att gå och sätta mig på toan och medans jag satt där så kom det även några tårar. Men det lär väl för alltid få bli min dröm.

Det var julafton och det var fullt med vit vit vit snö överallt vart man än kollade ut. Några barn var på gården och lekte och vi stog i köket och fixade frukost. Riktig julfrukost!!Med julskinka,gröt,leverpastej och ja allt som tillhör. Barnen var glada och allt var så bra och perfekt mellan oss två. Det skrattades och skämmtades. Sen efter frukosten satt vi oss vid julgranen och skulle få öppna ett varsit paket och pojkarna fick börja,visst vi fick hjälpa anton eftersom han var så för liten att öppna själv =) sedan var det våran tur och marcus säger med skammsen röst att han inte hunnit köpa någon julklapp åt mig. Jag förstog det och sa att det var helt lungt. Vi satt bara kvar där uppe och myste på som bara den. Och efter ett tag så sa marcus att han  kanske kunde fixa julklappen ändå och han sprang ner och fixade massor. Han kom upp och sa sätt dig ner och blunda. Jag gjorde som han bad mig och jag sa att är det något farligt slår jag fan ihjäl dig!! Nej då de hoppas jag inte sa han. Du får lova att inte skratta eller skämmta om det här sen. jag fattade nada och vips så skulle jag få kolla. där framför mig står marcus med ett litet kuvert och sedan säger han i detta kuvert är min julklapp till dig från mig. Ok sa jag och ville öppna ivrigt som fan. Med lysande ögon läser jag de ord han skrivit och på en gång så vattnas mina ögon och jag gråter, jag gråter av lycka av att få känna mig älskad för den jag är. Jag får inte fram ett ord och marcus står där helt paff, han vet inte vad han gjort för fel. Men efter några minuters gråt och återhämtande så får jag bara fram orden: Ja så klart älskling!
Jag hade med mina egna ögon fått läst orden: Vill du gifta dig med mig?

SÅ min julklapp blev ett frieri och jag kunde liksom känna lyckan fortfarande när jag vaknade. tyvärr så kom jag ej in i samma dröm igen.

Men som sagt detta lär ju få förbli bara en dröm för mig. Man lär vara 2 st för ett äktenskap och jag är så ensam!
Så nu har jag skrivit ner den innan den försvann helt ur mina tankar.

Nu ska alexander läggas sedan blir det tacos för oss vuxna. Vet ej vad som mer händer. Det blir väl som vanligt att vi sitter vid en varsin dator säger ett par staka ord till varann sedan lägger jag mig. och när jag väl somnat då lägger sig marcus. ja så ser vårt gemensamma liv ut. Ja om det är något liv tillsammans.

Kanske dyker upp här senare igen, det visar sig.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag känner igen det där :) att man sitter på varsitt ställe och sysselsätter sig med diverse saker, för att jag sen ska gå och lägga mig och han kommer efter :P så du är inte ensam iaf ! haha

2009-11-22 @ 21:33:16
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch då, nej det får du ta dig ur :) jag kommer och hälsar på en nån dag snart och livar upp vardagen lite åt er, hihi :)

2009-11-22 @ 22:50:19
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, drömmar brukar oftast betyda något. jag har en "tyda dina drömmar"-bok här hemma :)

2009-11-22 @ 22:50:47
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0