Dagarna

Jo det känns som att dessa dagar bara springer förbi en, man hinner knappt blinka till och sedan är det kväll igen.Men vi njuter för fulla muggar hela dagarna långa här hemma och allt går kanoners än så länge. Börjar väl fasa lite över lördagen för då ska marcus tillbaka till jobbet och jag ska försöka fixa detta själv. Alexander som tröttnar så fort när man sitter och ammar Anton. Men tur är väl det att han jobbar endast 3 timmar första dagen så det borde jag fixa. Vad har jag gett mig in på?

Tycker Anton börjar vara mer och mer vaken nu, men det är väl äta,sova och bajsa hela dagarna här =) Och sedan så skrattar jag gott flera gånger om dagen för sådana roliga grimarser och vimmel med ögonen som Anton gör ja de går inte att beskriva!!Jag kiknar av skratt emellan åt =)

Idag så tog vi oss till affären för det ekade i kulskåpet och det behövdes verkligen fyllas på med massa saker både där och till barnen, så Alexander fick vara kvar här hemma med farmor för dom gick ut och lekte medans vi åkte och handlade. Anton sov hela tiden i bilstolen så det gick jätte smidigt och inte var det så mycket folk där heller. Hade varit värre att ha Anton med sig om det skulle varit proppat med folk. Lite rädd för smittor är man ju.
Sen har jag även kunnat inhandlat Ericas födelsedags pressent, tänkte fixa den nu i tid så man vet att man hinner. Så det känns då skönt att ha det avklarat och fixat!!

Nu ska jag ta och väcka Alexander om han inte vaknar snart, för hans ka få öppna paket. Eftersom Antons gammel mormor och gammel moster kom hit på besök idag och då låg tyvärr Alexander och sov. Så han har ju sin pressent kvar att öppna!!

Så detta får väl duga för idag så skriver jag mer imån eller kanske till och med hinner slänga in ett kortare inlägg ikväll, den som lever får väl se =)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jannike

verkar ju som du också hade en super bra fl! och fått ett snällt barn. Tack så mycket gillar ditt namn med:D Kan du inte lägga in en bild där man ser eran Anton bättre? ska du vaccinera dej mot svinis? Kram på er

2009-11-03 @ 16:53:04
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0