3 veckor

Idag blir Anton hela 3 veckor. Shit vad tiden går fort. Var det inte nyss vi låg där inne på BB och jag precis hade lagat där med värkar i 1 timme?? ja det är faktsit lite otäckt hur fort tiden kan gå ibland och speciellt när den tar sådan dyrbar tid som sina egna barns uppväxt. Men jaja ville iallafall bara skriva att han har redan blivit 3 veckor och han är mer och mer vaken och han fick till och med beröm på bvc i måndags att han var med med blicken och följde hennes hand och röst. Han var väldigt nyfiken av sig sa hon =)

Marcus har börjat skriva blogg igen, efter mycket tjat från mig känns det som. Men jag är en sådan person som vill läsa bloggar  när jag sitter vid datorn och det är så tråkigt att komma in på hans blogg och det inte är skrivet på flera månader, men  sen kan han skriva i 1-3 dagar sen dör det ut igen. Men hör här!! NU har han lovat att skriva mer och att han ska lägga ut klipp varje dag och kort osv. men ja detta tar jag och ser mellan fingrarna för detta kommer han verkligen inte klara av enligt mig. Men ja upp till bevis och jag får väl vänta och se!! =)

Kom på detta precis när jag hade lagt ut det förra inlägget så därför blev det ett till för annars hade jag säkert glömmt detta tills imån för som alla vet så sviker ju mitt minne nått så otroligt mycket för tillfället. Kankske kan skylla på gravditeten eller nått?? =)

Ska nog ringa Erica imån och höra om hon har nått speciellt för sig för de skulle vara kul att få träffa henne. och jag känner mig mycket bättre nu ju. men men som sagt vi får se hur man mår när man vaknar i mån för allt kan ju vända snabbt för de har vi ju redan varit med om.

Nu så säger vi GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: jannike

Jo den här åldern är helt underbar, oftast..:) Skönt att de börjar släppa i brösten på dej. Jag är av den åsikten att man ska göra de som är bäst för sig själv och sitt barn, och inte bry sig om vad alla andra tycker. Och de tycker jag du är jätte duktig på:)

2009-11-18 @ 10:47:35
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0