trött

Ja har helt glömt bort det men i lördags så var det släktträff på min farfars sida och det var väl runt 76 personer där. Åt god mat och träffade massa människor som jag typ aldrig sett =)
Och idag har vi varit på 70 års fest.Det var Marcus farmor som blev hela 70år. maten iag var väl inte så mycket att hurra över och sen visste inte personalen på haganäs att det var nötter i tårtan så både marcus och emil blev dåliga eftersom dom är nötallergiker.
Jag som hade tänkt att jag å alexnader skulle hinna träffa erica å emira nu i helgen men så blev det ju inte. Hoppas bara att man kan träffa hon snart för nu var de att tag sen och jag aknar henne.

jaja har en övertrött pojk som håller på att river övervåningen just nu, ska för söka få han att sova nu för han ska upp tidigt på dagis imån och de lär ju inte blir en glad och rolig morgon för lite morgon trött är han =)

Själv är man dunder trött åxå för allt har gått i ett hela helgen kan man säga.

Ska höa med älsklingen om vi kan se 1 eller 2 avsnitt av OTH.

får skriva mer imån!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, så då stämde känslan jag fick då. jag tyckte lite synd om barnen där...kändes som att de bara lät barnen stå och skrika när de va ledsna ist för att trösta dem. nej usch gillade inte alls det stället ! tur alexander fick lite lyx när jag var där och kunde ta honom i knät lite :)

jo självklart kan vi det ! :) jag kan ju typ när som helst, du är nog mer upptagen än jag, så det är bara att höra av dig när du är ledig ! jag jobbar ganska mycket men på eftermiddagarna är jag ju ledig :)

2009-05-26 @ 13:30:51
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0