........................

Tänkte sätta mig här och skriva ner en massa saker som har hännt och kommer hända. för tyvärr så har de inte funnits tid eller ork till att sitta här och skriva massa inlägg.Vet jag säger hela tiden att jag ska skärpa till mig och börja skiva oftare men med mitt minne så glömms det bort sen komme jag på de när de är för sent =(

Men de är ju så att jag har blivot beroende av att kolla en blogg och allt runt om den och när jag gör de så gråter jag mass viss av tårar och jag blir helt slut. och detta hände prcis så nu är jag helt tom och komme inte på så mycket att skriva.

Och i denna stund ser jag åxå att det är dags att bege sig till dagiset och hämta hem busungen alexnader åxå.
Så jag får helt enklet försöka komma på det tills ikväll eller imorgon så får ni ett inlägg då, och då ska jag försöka att inte läsa bloggen innen för då är de kört igen =(

Så ha en fortsatt bra dag allesammans !


Det är hela 16 månader sen du låg där, vart har tiden tagit vägen??
Älskar dig min ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0