vasaloppet

Marcus gick upp innan halv åtta imorse för han är ju bara tvungen att se hela vasaloppet. men jag där emot ligger och och går upp mycket senare för jag nöjer mig meed att bara se vem som åker över mållinjen först =)
Skulle faktist kunna skippa det också för det där med skidtävling har jag faktit aldrig förstått mig på riktigt men men..
Kom fram till att skidåkning måste vara ett bra sätta att träna på, man tar ju nästan hjälp av varenda muskel i kroppen ju.
Skulle vara kul att prova på att åka för jag har nog inte stått på ett par längd skidor sedan jag var jätte liten =/ hehe

Idag är det ju söndag igen då och dom är alltid lika deppiga och trökiga, jag vet inte varför men de känns inte alls bra på söndagar, kan man inte införa någor riktigt kul på söndagar, då kanske man har mer att se fram emot. Eller gör helgerna längre vet jag, fast de spelar ju ingen roll för visa jobbar under helger åxå.
Som i våran familj, marcus jobbar alla dagar elle ja han kan jobba vardagar,helger kvällar  ja allt förutom nätter =) och jag, jo jag går bara runt här  hemma med alexander dag in och dag ut. så nu har ni en bra förklaring till varför jag inte håller kolla på vad det är för dagar i veckorna =)  men oftast så vet jag när söndagen är kommen .

Nyss så  åt vi tacos och kollade på rederiet och nu ska jag ta fram lite chips och dipp sen ska vi sitta här och gotta oss och mysa ner oss i soffan. kolla lite på hockey och sen får kvällen visa om de blir någon film eller vad det blir efter det.
Men jag ser mest fram emot att få mysa ner mig bredvid älsklingen och sedan smaska i mig massa chips =)

Blir en tidig morgon imån eftersom jag ska vara chafför till mamma som ska in till falun på operation och hon blir sedan kvar där i lite över 1 vecka. så de ska jag gör i morgon bitti sen ska jag försöka få lite små saker fixade och sedan mysa med min familj hela dagen eftersom marcus är ledig imorgon åxå =)

Och idag fick jag inte tag på någon som ville spela spel eller kolla på film. Antingen så svarade ingen eller så har man inte fått någe svar på smsen man skickat runt som en tok, men men de kommer fler dagar..

I natt när jag vaknade och hade haft en sånn där dum drömm igen så kände jag bara ett sånnt stort behov att ringa erica, kännde att jag verkligen behövde prata med henne och samtidigt så saknar jag henne så enormt mycket . men sen kollade jag på klockan  och den var 03.20 då tänkte jag att de är ingen idee.ringa och väcka folk si så där kan jag ju inte göra bara för att jag har drömmt dumma saker.. men jag får väl ta och se till att prata med henne så snart som möjligt ändå fast på dagen istället =)

Nej nu har jag faktist skrivit en hel del jag som trodde att det knappt skulle bli någon rad alls i detgta inlägg åxå.
För jag har varit helt tom i huvudet de senaste veckorna så då har de ju bara blivit någon rad om något helt ointressant.
Oki inte för att detta är så intressant men de blev fler rader iallafall =) haha

nej nu ska jag gå bort till älsklingen som har påpekat ett antal gånger att fan vad jag skriver.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hade inte gjort något om du ringt, jag var ändå vaken :P... jag låg i mössa och raggsockor och frös, haha

2009-03-02 @ 10:03:38
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0