Tisdag

Vilken tur att jag kunde kolla på tid och datum här på
datorn, för annars skulle jag nog inte ens veta vilken dag
det är idag.
Livet gnatar framåt och det ser lite ljusare ut nu,
hoppas de bara håller i sig så alexnader blir helt frisk snart.

Fint väder med vårsol har det varit också, så promenaden till
apoteket var hur skön som heslt idag och alexnadder fick massa
nyttig luft i sig =)

Har tvättat lite så väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar snart.
Sen har jag diskat och plokat i massa skräp i soptunnan.
Nu ska jag ut med massor med sopor och sen ska jag börja ploka fram
till mat, ja jag ska försöka fixa till min kinagryta idag =)
är ju så sugen på den.

Tänkte skiva en massa saker med som vanligt så tappar jag
bort allt jag ska skriva om.
Så ni får nöja er med detta inlägg så länge.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0