suger

Ja denna blogg suger verkligen musten ur en =(
tidigare idag så skrev jag ett inlägg och nu när jag skulle skriva fortsättningen på det som jag lovade, ja då var de borta.
Vart tar alla mina inlägg vägen? det stog ju att de var klart och att de visades =(
Det är ju inte första gången det blir så här, tycker de blir så ganska ofta nu för tiden och då försvinner ju orken att skriva blogg. För de är ju inte så kul när man suttit ett tag och fått ihop ett inlägg, sen ska man får göra om det osv.

Men jaja skulle stor städa hela huset idag men hann bara toan, vårat sovrum och alexanders rum.
Samt att göra mat, diska och tvätta en tvättmaskin.
Sen var det möte som höll på fan 2 timmar så då blev det ju försent nu att fortsätta med övriga huset.
Men ska göra lite mat tills marcus komme hem nu efter nio och sen får vi se om de blir städning efter det.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0