Stress

Ja som jag tidigare har skrivit så hade jag inskrivning i tisdags och fick även veta att det var en levandce bäbis där inne =)
Och datumet stämmde så än så länge är det 14 oktober 2009!
Alla värden såg prima ut och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig.
Dom ringde ju på morgonen och sa att min bm här på jax var sjuk så antingen skulle jag få vänta i 2 veckor annars skulle jag få en annan bm på Borlänge sjukhus. Så det blev det sistnämnda och hon ska jag gå kvar hos för bättre bm får man leta efter. Jag är super nöjd!!

Nu sitter jag här för att pusta ut lite, ska ta tag i stor städningen nu när jag skrivit klart. Har ju liksom skjutit denna städning framför mig hur länge som helst, så nu ser de ut som en svinstia här och det  skämms jag för =(

SÅ jag ska väl sätta fart nu på en gång så får jag väl skriva senare om vad jag hann med  och inte hann med.
För jag måste ju bli klar till halv sex iallafall för då komma alexanders mormor och morfar hit och ska se efter han medans jag är på möte.

Men jag lovar att jag skriver sen istället sp slipper jag bli ännu mer stressad än vad jag är.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: A

Vad bra att allt såg bra ut =)

2009-03-27 @ 13:47:08
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0