Längesen

Nu var det ett bra taga sen jag skrev men ärligt talat så vet jag
inte vad jag ska skriva om och då blir det ju inga inlägg.
Ska man sitta och kassta ihop lite strunt 1 gång per dag elle mer,
eller ska man skriva längre inlägg sällan när man har något?

Annars då, jo vi lever och Alexander är mycket bättre,ja han är
helt frisk så nu busar han hela dagarna så man är helt slut =)
Jag mår toppen fast börjar bli riktigt orolig nu för känner mig inte alls gravid
visst man ska inte jämn föra gradiviteter men den förra så kännde jag det
iallafall.
Och redan i v.10 så tyckte jag att jag kännde sparkar men det är ju helt omöjligt
så jag har kommit fram till att det är mina organ som flyttar runt på sig där inne
och har liksom som lite fest =) nej ärligttalat så vet jag inte vad det var.

Under helgen hade jag sånna smärtor i magen och mådde inte alls bra och
igår fick jag se ens ak som jag inte alls ville se.
så nu håller jag alla mina tummar och tår på att det inte är det jag befarar.
Ska på inskrivning imån så då lär jag få veta hr allt ligger till.
Och självklart är jag skit nervös, ska liksom ta massablodprov och skit.
Det är nog de som är det västa med hela gradiviteten.
MM nu tycker ni att jag är helt knäpp som tycker att det är värre att ta
ett blodprov i armen än en förlossning.
Men jag har verkliogen fobi för sånnt och jag kan fan svimma och tuppa av fast
jag ligger ner. och det ska vara omöjligt enligt dessa läkare men dom har fått sett
motsattsen. =)
Jaja får väl försöka skriva ett inlägg imån om hur det gick osv.

Nu ska jag gå ner och hjälpa Marcus i köket, han håller på att
göra nå kött och potatis, för sen ska vi väcka alexander och sedan äta.
för sen ska vi till Borlänge sjukhus till barnkliniken och kolla hans astma
och kolla om vi kan göra nått annat för att få i han medecinen hana ska ha.
Han är ju livrädd för den där jäkla ubåten som ska sitta över hela munnen
och näsan, så han grinar och håller andan när vi ska ge han den .

Sen får vi se vda dagen har att visa, själv skulle jag tycka att det vore kul att
hälsa på någon elle att få besök själv elle att hitta på nått men någon vän.
Ja vi får helt enkelt se senare.

Men Marcus är ju inte så pigg på att göra saker för jag tror han fortfarande deppar över
att Leksand är så vördelösa. Har insett nu att dom klarar fan inget, nej inte när dom har
press på sig iallafall. Sluta ge dom lön om dom inte kan spela bättre hockey än knattehockey.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: cattis

hej, vilken tid ska du till mvc i morgon?

jag ska också dit och skriva in mej vid 10:30, vi kanske ses :)

2009-03-23 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0