jobb

jobb,jobb och jobb. ja så känns det just nu. visst jag är jätte glad att jag fåt komma ut och jobba men man tvingar sig igenom alla dagar av trötthet nu =(  är drygt att sitta där och ta hand om ett tjugotal barn och man är så trött att man skulle kunna somna sittandes. men jag har då klarat mig 2 dagar nu och imån blir vi ute mycket eftersom vi ska ha lilla vasaloppet =)
Ska pilla i mig lite att äta nu sedan ska jag sova, jag orkar inte med längre annars....

spräng huvudvärk har jag åxå så de heter duga till =(   nej nu blev det mycket klagande från min sida och det varkliogen inte med meningen, sorry!

Det är så mycket jag vill......hur ska jag kunna och hinna?

nej ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0