jjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa

vi slipper få huvudvärk och öronont framöver =)  jag hoppades på alla bidrag utom nummer 2. Och det var inte hon som vann så det lättade en tung sten från mitt bröst för jag skulle skämmas av att vara svensk om denne människa skulle pressentera sverige.
Får se nu då hur långt detta bidrag komme föra oss men bättre än ugglan är det då.

nu blir det lite film och popcorn sedan sova.

Har varit full fart för alexander är fortfarande sjuk så de ha varit en vända in till akuten och massa saker.

lovar att jag ska skriva så fort allt har lugnat ner sig igen.

Men blir de ingen ikea för oss imån, jag som såg fram emot de så mycket..
De får bli sen när de finns tid och rum =)

ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Happa

Såklart en smal blondin med urringat skulle vinna, sucka. Låten är inte bra alltså men iaf annorlunda och det är väl det enda bra. Har du sett hennes ögon, hehe alla kommenterar ju Caroline af ugglas utseende så lär kommentera den här tjejens, hennes ögon ser knasiga ut, TRÅKIG tjej men men får se hur de går i finalen i Moskva då.



Men som jag skrev till dig i en annan kommentar. Se upp med ugglas hon kan mycket väl vinna, 2a är inte fy skam, ingen divig tjej de där hon va mer än nöjd och kände inget behov att vinna.

2009-03-17 @ 00:25:43
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0