Midsommar

Idag är det verkligen en äkta midsommar eftersom de spöregnar denna dag. Inte blev det någon majstångsresning för våran del inte. Mellsta har ju slutat med det och hade inte så större lust att åka till gammelgården när det är sånnt här ruskväder ute. Marcus bror ringde nyss och undrarde om vi ville kom till dom och grilla och umgås. det lät ju ganska bra eftersom att dom åxå har en hund, så då kan ju Rillo och Ebba leka lite medans vi äter och pratar.
Men sen förstår jag mig inte på han som jag bor med, det var ett jäkla liv om att bara ha Rillo här och nu går de bra med 2 hunder huxflux. Och ja jaag förstår varför ingen vill bjuda iväg m till sina midsommar firande eftersom han alltid måste bli stup full. men de ligger ju i generna. sådan far sådana söner. tyvärr!  Och ringer inte telefonen igen och jag måste hämta jessica när hon slutat efter som M vill dricka. och då måste ju själv klart marcus de åxå. Jag vet hur denna kväll komme sluta.
Om jag bara hade planerat saker och bestämmt saker utan att fråga marcus, och sean sagt de till han så hade han blivit sur och sedan skitit i det. Är det de jag ska göra elle?? Varför ska jag rätta mig efter alla andra??

Kunde lika gärna setat här hemma och käka tacos och godis, slå på en bra film och bara mysa.
Men nej står det på en burk att det är akohol så är det kört.
Så känns det, varför är de så lockande??

Har då kommit fram till att killarna i denna familj absolut inte klarat av att vara gravida så dom har väl en jäkla tur att dom har en snopp hela bunten. Men en sak är då klar. Jag ska göra allt i min makt att inte våra barn ska bli likadana.

Och inte bryr han sig om att jag ska upp tidigt och jobba hela helgen eller. Hur ska jag orka?

nej nu blev det för negativt från min sida känner jag, men jag ville bara få ur mig lite spänning innan de kokar över i grytan. för de kan ju åxå hända ibland.

Ha en bra midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, det där med att koka över grytan förstår jag precis vad du menar. jävla karlar.

2009-06-19 @ 16:48:52
URL: http://gazlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0