Barnfri

Denna helg blev vi barnfri. Alexanders mormor och morfar ringde och undrade om dom inte kunde få ha alexnader från fredag till söndag.Och Alexanders trivs så bra där så varför inte. Så igår var vu uppe riktigt sent och idag känns det som jag sovit bort hela dagen. Jag var så trött att jag sov till 13.30---ja jag missade mycket av denna fina dag, men just nu känner jag åxå att jag inte kan vara ute så mycket i solen för jag håller alvarligt på att svettas bort då. Jag fattar inte hur jag ska klara denna sommar med denna värme. men men de får gå !!

har nyss grillat med svärmor och familjen. Och det var riktigt gott kan jag lova. Var ju bara tvugna att inviga naya grillen som blev inköpt idag eftersom att gallret på den andra grillen håller på att vika sig =)

Nu har vi spelat lite ps3 och jag kan säga att jag sög på hockey. marcus har ju köpt nhl09 idag för man kan köra mot andra då. och jag ville åxå prova spela så fick köra en match mot marcus. men stolt är jag för jag gjorde faktist 1 mål!!

Ska väl snart dra oss ner mot stan och lyssna lite på musik och kolla på folk. ska inte in på P&L men kan vara trevligt att kolla lite utanför. visst vi hör bra hem åxå men de skadar inte att komma ut åxå.

Nej nu ska jag kolla vidare så jag får väl försöka uppdatera er någon annan dag för nu är de alldeles för varmt för att sitta här.

ha en super bra sommarkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0