Torsdag

Har små plockat lite här hemma hela dagen och försökt fått saker gjorda men de gick inte så bra som jag hade tänkt mig så jag får ta nya tag imån när alexander är på dagiset. Måste ju försöka få något gjort annars kommer jag så småning om ligga begravd under alla sysslor här hemma =)
Har nyss kollat på lejon kungen=) ja marcus ville se den så det blev en tecknad barnfilm och ändå fick jag kämpa för att hålla imot tårarna. men jag lyckades!!
Marcus gick precis och la sig i sängen för att kolla på ett avsnitt av ja jag vill inte nämna den värdelösa serien. men men så jag sitter kvar här ett tag sedan går jag och lägger mig. kan ju bara hoppas på att  de är slut på tvn då.

Imån blir det att försöka hinna göra så mycket som möjligt för sen när marcus kommer hem så ska vi handla lite sedan hämta alexanders farmor som ska vara barnvakt här hemma.
För vi ska hem till Erica och Kalle på middag sedan blir det bio. Ska se filmen en sommar med göran. Jag tror den heter så de lär väl visa sig =) Längtar redan nu efter varma chips =)
Fast mäst av allt så är det sällskapet jag serfram emot faktist! Så låt dessa timmar ticka på som sjutton nu så jag få komma dit!

Jaja de var allt för denna gång, jag får väl skriva mer sen om hur bion och kvällen blev .

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0