Sjuk

Ja nu är det Alexanders tur att vara sjuk, elle ja han har varit de
sen i fredags och det kom bara pang på så vi var helt
paffa när det bröt ut.
Så här hemma har vi en slö och grinig son som pendlar
mellan 40,2 -39,2 graders feber.
Ont i halsen verkar han ha eftersom han ej vill svälja
så de är med en liten spruta vi sitter och tvingar i
han välling och vatten.
Ringde sjukvårdsupplysningen och hon bad oss
åka in till falun på en gång.
Så ska bara hoppa in i duschen och duscha av mig
all svett och lort som blivit sen i fredags =)
Jag luktar urk!

Så sen blir väl våran söndag till för att spenderas på akuten
inne i falun som vanligt känns det som.

jaja har inte så mycket tid att sitta här och skriva om
jag ska göra mig iordning för att få reda på vad det är
för fel på min lilla kille.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0