Läkarbesök

Ja nu är jag tillbaka som jag lovat och i tisdags under jobbet så hade jag kraftiga sammandragningar hela dagen så jag fick stanna till flera gånger. Ett tag var jag riktigt vrädd för dom gjorde riktigt ont i mellan åt. Sen efter jobbet cyklade jag hem och skulle fixa lite här hemma innan jag skulle gå vidare till dagiset och hämta alexander.
Men så fort jag satt mina fötter hemma i hallen och hade greppat telefonen för att kolla om någon hade ringt så blev jag som förlamad i benen och föll om kull på golvet i hallen. där låg jag och hade ingen känsel från midjan och neråt. Jag försökte få tag på mamma för jag ville inte ligga där och alexander skulle ju hämtas, men inget svar. sen kunde jag inga fler nummer í huvudet så jag låg kvar. jag vägrade ribga 112. Pinsamt tyckte jag. efter ca 15 minuter så började de stickas i fötterna och uppåt och efter några minuter så hade jag känsel igen. Ringde min barnmorska i går och hon tyckte att de lät illa så fick en tid till en läkare idag. Så kom på besöket imorse och de stog inte riktigt rätt till. så blev sjukskriven 1 vecka till att börja med sen får jag absolut inte jobba hel tid under sommaren. Jag som behöver dessa pengar!! jaja så nu ska jag försöka vila mig så mycket som möjligt och inte stressa så mycket. Men de är inte världens enklaste när man har en vilding här hemma =)

nej nu ska jag åter gå till mitt och sedan dunka huvudet mot kudden.

ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0