God Natt

Nu säger jag god natt sverige!
Tänkte försöka sova lite nu efter några yatzy rundor
mot marcus som förlorade det mästa =)
Tror han blev ganska putt där ett tag för han svarade
inte på mina frågor till han =)
Men så kan de ju vara, alla lär ju få vara sura
någon gång i livet.

Får se om vi ska kolla på Sandra när hon spelar
fotboll imån på sportfältet.
Dom lyckades ju vinna idag så dom gick vidare
till kvartsfinal eller vad det nu heter.
Skulle ju vara ganska kul om de inte regnar då
vill säga, för då är de nog inte lika kul längre.

Alexander trivs jätte bra med sin nya säng.
Han sover hela nätterna och han vågar klättra i den
men inte ur den så än så länge behöver jag inte
oroa mig för att han ska klättra ur fel och slå sig.
Men den dagen kommer den åxå.

Tiden går verkligen fort!!!
Alexander är redan 1,5 år gammal och han växer så de
knakar för varje dag som går.
Fast man är med han varje dag så känns
det nästan som att man missar en del ändå.
Dom som inte ser han så ofta säger att han växer
jätte fort och blir en lång och stor grabb.
Jaja de får tiden utvisa hur det blir med den saken
Men min blondhet har då ärvt =)
Och Marcus vackra ögon!


Nej men nu blev de ju massa rader skrivna
fast de inte skulle bli så =)
Hehe när jag ska skriva så kommer jag
aldrig på något att skriva om eller så har jag
tappat bort allt jag hade i huvudet några minuter innan.
Nu när jag inte skulle skriva utan bara skriva god natt,
ja då ploppar de upp de ena efter det andra som jag
skulle kunna skriva om =)

jaja får se om de blir nått inlägg imorgon istället,
för jag behöver verkligen sova.
Hoppas bara att de går för skiten
i magen har disco för jämnan nu =)
Vaken hela nätterna är han åxå.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0