Bm

Var till bm i morse och tog massa prover och värderna var väl inte så bra som man hade hoppats på så nu är det väl bara att blicka framåt och vila lite extra.
Tycker jag bara vilar å vilar hela tiden jag får ju fan inget gjort och de kanske är de som gör att kroppen mår dåligt åxå. men de fattar ingen elle.
Jag har miljoner saker som växer på berg som ska göras, men vem gör det när inte jag kan och får??
jo ingen. och vem vet med sig då att hela berget kommer rasa efter ett tag. jo jag!

Nu ska vi ta och fixa i ordning oss för vi ska ner på stan och beställa biljetter tills på lördag sen ska jag till jysk och kolla lite för här har jag planer och mamma skulle ändå ut och fixa lite ärenden hon också. så får se vad som händer med denna dag men något bra hoppas jag.

Alexander sitter och knaprar på sin rostade macka för jag har fått tjatat på han i över 1 timme att han skulle äta frukost men han har kommit in i någon protest ålder just nu så man måste  tvär vägra ett tag först.

Ska ta och fixa disken så länge medans han äter klart sen får jag väl se om tvätten hinner bli klar annars får jag ta och hänga den sen.

Ha de gött!


>Du är mitt allt!<

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja jag är jätte nöjd. Först ville jag ha en ny, emn de känns meningslöst att lägga 7000 (med regnskydd). När jag inte vet hur länge Anton vill åka vagn. Så därför köpte jag en fint begagnad:). Men hade Anton vart lite mindre hade de nog blitt en ny för oss med:) Kram

2009-07-23 @ 09:30:51
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0