Trök

Denna dag måste ju vara årets tråkigaste dag.Allt är så slött och tråkigt.
Har haft magvärk hela dagen, så jag har inte alls varit på humör så det har ju gjort
dagen ännu trökigare än vad den redan är.
Tycker inte mensverken ska börja så här mycket innan med nu inväntar jag pms då.
Så se upp alla som vistas runt mig den närmaste veckan.

Jaja som sagt haft en slö dag här hemma hela familjen, så nu orkar vi inte göra nån mat så
marcus sprang iväg och hämtade hem lite pizza.
så ska väl sätta oss och mumsa på dom  och kolla på den ur gammmla filmen E.T

få se om jag skriver mer sen men de lutar åt att jag tar mig ner till sängen sen istället.

Men de bli då ett inlägg imån. Men de blir stressigt för imån ha vi fullt upp helA dagen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0