Torsdag

Nu snart så har ytterliga en vecka gått för nu
är det fredag imån.
Men men sånnt är livet och jag tar det med ett leende just nu =)

Det gick ganska bra hos tandläkaren idag åxå, fast jag trodde jag
skulle dö ett tag. När dom skulle bedöva eftersom de va två små
hål dom skulle laga plus att en fyllning hade gått sönder.
Men då tog dom de lungt och sen när hon skulle bedöva de
sista så tyckte jag att det rann lite väl mycket och vips så var halva munnen
fylld med  bedövningsmedel från sprutan.
Ja sprutan hade gått sönder så den läckte enormt mycket.
Så där ligger jag och försöker hålla igen för inte visste jag att det var fel.
Hehe efter några sekunder så skriker hon: UPP OCH SKÖLJ MUNNEN!
Men de hjälpte inte hela  allt i hop är redan bedövat.
Så idag har jag inte kunnat prata på ca 1 timme =)
En obehaglig känsla av att inte veta vart tungan är kan jag säga.

Sen for jag hem och här väntade mamma,mormor och gammelmoster barbro.
Gjorde ris och kyckling med cafe de paris sås.
Sen blev det fika efteråt åxå =)

Mamma slängde ihop en korv i bondsås och potatis till alexander,
och han åt som han aldrig ahde fått mat förut =)

Ja vi komme från amsberg då heter det så!!!!=)
Är ni nöjda???=)

Nej nu ska jag ner och städa toaletten.
De ser ut som en svinstia där inne, så ska damsuga av och torka golvet.
Sedan skura toan och handfatet.
Sen orkar jag nog inge mer =)

Snart slutar älsklingen åxå så hoppas han snart komme hem.
Vill mysa!!!! =)


Sist men inte minst så måste jag berömma och skryta lite om alexnader!!
För igår så gick han knappt han var hur feg som helst och satt sig hela tiden, så har han hållt på ett bra tag så jag har sagt till alla att han komme aldrig lära sig gå.Men jag får nog äta upp det nu.
Idag så har han gått titt som tätt själv hela dagen. Istället för att sätta sig ner och krypa mellan saker så har han gått idag.
Tex: Han står vid bordet i köket och vill till telefonbänken i hallen. då går han helt själv dit nu!!!
Förut så kröp han hela tiden.  hehe min pojk börjar lära sig.
Mamma sa att om 2 veckor springer han, haha snacka om att vi komme ha mycket att göra då.
Men de är så kul att få se denna utveckling, de är precis som han har drömt om hur man ska göra så gör han det bara. går liksom inte att beskriva.
Och när man sedan blir glad och berömmer han och klappar hönderna så sätter han sig och klappar hönderna.haha
Så¨som längst idag så har han gått 20 steg minst, höll inte räkningen efter det.
Och då gick han från köksdörren in till våran säng utan att sitta,hålla i sig. han stannade till 1 elle 2 gånger men han stog upp hela tiden. =)

Så nu har jag fått skrytit lite,tycker inte om att skryta om mina saker men tycker att man kan göra det när de gäller ett barn. Inte för att jag har världens bästa barn men ändå!!

Fast självklart tycker jag att alexander är världens finaste och bästa, men de tycker väl alla föräldrar om sina egna barn.

Jaja nu ropar städningen där nere från!


Ha en bra kväll!!


2 små bus bäbisar! Alexander 6 månader och Rillo 3 månader



Kommentarer
Postat av: Happa

Alexander han är bra cool och rolig den ungen :)

2009-01-22 @ 22:32:20
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: a

=)

2009-01-24 @ 13:50:57
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0