piggare

Så var det lördag igen då,och
vi tar dagen med en rivstart.
Alexnader vaknade halv åtta och var jätte pigg
och glad så de var bara till att börja göra frukost.
Det ser finare ut i ögat nu sen är han lite mindre förkyld.
Och mycket mycket PIGGARE och GLADARE är han åxå.
Har sprungit runt och busat hela dagen så jag är snart
svettig och genom våt. =)

Jag ringde nyss till apoteket och till min fasa så finns det inge mer
bricanyl att hämta ut till alexander.
Och vi har hemma de räcker bara 1-2 gånger till.
Han rosslar ju så mycket när han andas så jag vill ju hjälpa han.
Men vad ska jag göra??
vARFÖR MÅSTE JUST BRICANYL VARA RECEPT BELAGT?

jaja vi får försöka klara oss tills på måndag och är de
inte bra då så får vi gå till farbror doktor.

Idag ska jag försöka fixa en massa saker och om jag
känner mig själv rätt så komme INGET bli gjort här idag.
Jag blir så less på mig själv så jag skulle kunna ge mig själv
ett kok stryk å jag är ju vuxen så de får man väl? =)

Det var som min pappa sa för ett tag sen:
Ja man får inte slå barn men du är ju vuxen nu
så då är det väl ok att ge igen för allt du gjort?
Vi båda brast ut i skratt.

Gud vad jävulskap jag har gjort under dessa år
och en kaxig jävla fjortis var jag ett tag åxå.
Tur att man inte har den stilen och attityden kvar.
HUr stog alla ut?

Nej nu bar det ju iväg, de var ju inte alls detta jag skulle
skriva om när jag satt mig här.

Men de får väl bli ett till inlägg senare då elle vad tycker ni??

Men nu ska jag fan ta å piska mig själv så de blir nått gjort idag,
måste ju få ett slut på detta.

Ha en bra dag!
Önskar Jag & Alexander




Jag & Alexander på kusin Lucas dop i Ludvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0