O.........O

Nu har jag fixat i köket å hållt på ett tag så allt är klart
det är abra köttfärsen å brödet kvar nu.
Ja det blir TACOS ikväll!!!=)
vad ovanligt va??=)

Ska gå ner och börja med det nu efter detta inlägg
för marcus komme med en buss snart så då är de ju nästan
klart när han stiger innan för dörrarna.
Jag är så förbannat hungrig, så ge mig mat nu!


Och idag har jag blivit sur å lessen på samma gång.
Dom har ringt från ZLITZ 5 gånger på min mobil.
Och sökt MARCUS.humm han har väl eget nummer elle?
Jaja varje gång så frågade dom om min MAN var där.
Så till den sista så sa jag nej han är inte min man och han komme
fan aldrig bli de heller, å nej han är inte här.
Dom svarar oki vi åter kommer imån.
Jag fattar inget =(

Nu till det omedvetna.
Tidigare idag ställde jag frågan om  man kan vara omedvetet kär.
Och fick några svar.

Min följd fråga är då:
Hur vet man om man är det och vad för tecken visar att man är det?

Själv så tror jag åxå att man kan vara det, men jag börjar bli
osäker på det efter att jag suttit och tänkt på det.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, är man omedvetet förälskad i någon så vet man nog inte om det till en början. det är nog sen när man upptäcker att man faktiskt är kär som man inser att man nog varit omedvetet förälskad innan.

2009-01-25 @ 20:42:55
Postat av: Anonym

svar: nja, jag tror att man känner det efteråt att man varit omoedvetet förälskad hela tiden, man har bara inte insett det själv utan gömt undan det.

2009-01-25 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0